رفتار عجیب باشگاه منچستر یونایتد
مدیران باشگاه منچستریونایتد برای کم کردن هزینهها دست به اقداماتی زدند که باعث نارضایتی هواداران شده است.

پاس گل؛ ظاهرا رفتارهای عجیب و غریب سر جیم رتکلیف و شرکت اینئوس در منچستر یونایتد تمامی ندارد. سران من یونایتد از چندی پیش سیاستهای جدید اقتصادی را در پیش گرفته و تحت عنوان کم کردن هزینهها سبب بروز حواشی و نارضایتیهای فراوانی در میان هواداران و پیشکسوتان شدهاند.
آنها در تازهترین اتفاق تنها دو روز بعد از درگذشت خانم کت فیپس، کارمند باسابقه و بسیار محبوب باشگاه در ۸۵ سالگی، با خانواده او تماس گرفته و درباره بلیطهای فصلی کت پرس و جو کردهاند. به گزارش تلگراف کارکنان باشگاه از این رفتار مدیران بسیار ناراحت و ناامید شدهاند.
مدیریت منچستر یونایتد اما این اتفاق آن را ناشی یک سوء تفاهم دانسته و میگوید قصد پس گرفتن بلیطها را نداشته است.
خانم کت فیپس از ۱۹۶۸ به جمع یونایتدها پیوست. او کارش را به عنوان اپراتور تلفن شروع کرد اما بعدتر وظایف دیگری را بر عهده گرفت. کت از سال ۲۰۰۰ و با درخواست سر الکس فرگوسن به مجموعه تمرینی کارینگتن انتقال یافت. او در شغل جدید به چهره محبوب مربیان و بازیکنان تبدیل شد. بسیاری از بازیکنان فعلی و سابق منچستر یونایتد به درگذشت خانم فیپس واکنش نشان داده و به او ادای احترام کردهاند. از جمله وین رونی او را «قلب و روح باشگاه» دانست.